مهمتریمن نکات برای آرایش عروس
نوشته شده توسط : علی

مهمتریمن نکات برای آرایش عروس

زمانی که روز عروسی فرا می رسد معمولا بزرگترین دغدغه برای عروس چگونگی آرایش موها و صورت او می باشد و باید گفت این که در نهایت مدل مو ها و آرایش و زیبایی عروس به چه صورت می شود بحث اصلی میان مهمانان مجلس عروسی می باشد. احتمالا تا به حال مطالب زیادی در مورد آرایش عروس خوانده اید که توسط میکاپ آرتیست ها نوشته شده است. این بار نکته های آرایشی را از زبان خود عروس ها بخوانید.skin lightening cream

skin lightening cream

آرایش عروس

آرایش عروس اروپایی

با آرایشگر در مورد آرایش عروسی تان صحبت کنید
اِمی:روزی که می خواهید تست آرایش عروسی تان را انجام دهید را نزدیک به روز عروسی تان انتخاب کنید تا بتوانید آرایش تان را در نور یکسان ببینید و به خوبی بفهمید که آرایش تان در روز عروسی چطور خواهد بود. با آرایشگرتان در مورد رنگ هایی که به چهره تان می آید صحبت کنید و همچنین از او بخواهید که زیاد چهره شما را تغییر ندهد تا در روز عروسی تان خودتان باشید. اگر عادت به آرایش سنگین ندارید در روز عروسی هم از این کار اجتناب کنید.

آرایش عروس طبیعی داشته باشید
اِستِیسی:آن کاری را بکنید که به نظرتان برای تان مناسب است. من دلم می خواست آرایش طبیعی با یک رنگ رژ جذاب داشته باشم.

آرایش تان را به برنامه ریز عروسی تان بسپارید
لین:آرایش صورت و مدل موی من توسط آرایشگری انجام شد که برنامه ریز عروسی ام برایم انتخاب کرده بود. به نظرم داشتن یک برنامه ریز برای عروسی خیلی خوب است چون دیگر استرسی برای شما نمی ماند.

مژه مصنوعی را فراموش نکنید
سوفی:توصیه من این است که حتما در روز عروسی تان از مژه های مصنوعی استفاده کنید چون هم در عکس خیلی زیبا می شود و هم باعث می شود که تمام طول روز حس خاص بودن داشته باشید. انواع و اقسام مژه های مصنوعی وجود دارند بهتر است آن ها را از قبل امتحان کنید تا ببینید کدام مدل برای شما مناسب تر است. می توانید از آرایشگرتان درخواست کنید که با لوازم آرایش خودتان شما را آرایش کنند، من که این کار را کردم و خیلی هم از انتخابم راضی هستم.

از پوست تان مراقبت کنید
سارا:توصیه آرایشی من در واقع در مورد آرایش نیست بلکه در مورد پوست است. عروس خانم ها باید مدت ها قبل از عروسی به پوست شان رسیدگی کنند زیرا یک پوست صاف و شفاف زیبایی طبیعی عروس را نشان می دهد. هر روز بین دو تا سه لیتر آب بنوشید و هیچوقت شب ها با آرایش نخوابید.

فیکساتور را فراموش نکنید
جِس:پرایمر و فیکساتور مک بود که آرایش من را تمام مدت روی صورت ام نگه داشت. در طول روز هم از آن استفاده کردم تا برق صورت ام را بگیرم و چهره ای شاداب و تازه داشته باشم.

از لوازم آرایش جدید استفاده کنید
اِمیلی:اگر خودتان قصد آرایش کردن خودتان را دارید حتما لوازم آرایش جدید تهیه کنید، یک چیزی که با آرایش های قبلی تان متفاوت باشد و احساس خاص بودن به شما بدهد. من یک رنگ رژ جدید برای آرایش عروسی ام گرفتم و الان هر وقت از آن استفاده می کنم یاد روز عروسی ام می افتم.

از سبک آرایش همیشگی تان استفاده کنید
هَتی:آرایشگرم از من خواست که عکس های مورد علاقه ام از آرایش عروس در اینستاگرام را نشان اش بدهم تا متوجه شود من چه سبکی را می پسندم و فکر می کنم این کار واقعا مفید بود. همچنین توصیه می کنم که کمی بیشتر از همیشه آرایش کنید تا در عکس ها زیباتر بیفتید. من همچنین از سبک آرایش همیشگی ام که خط چشم بالدار و رژ لب کمرنگ است هم استفاده کردم تا در روز عروسی ام خودم باشم.

حتما به آرایشگاه بروید
اِلا:به نظر من برای روز عروسی حتما باید به آرایشگاه بروید و این کار ارزش هزینه کردن را دارد. آن ها از بهترین و مرغوب ترین لوازم آرایش استفاده می کنند و کاملا می دانند که شما چطور می توانید زیباترین حالت ممکن باشید، همچنین کاری می کنند که آرایش تان دوام زیادی داشته باشد. همچنین شما در روز عروسی آرامش خواهید داشت. حتی اگر نمی خواهید به آرایشگاه بروید توصیه می کنم که حتما از یک اسپری فیکساتور مرغوب استفاده کنید.

تست آرایش عروسی فراموش نشود
بریتانی:توصیه من این است که قبل از مراسم عروسی حتما یک بار برای تست پیش آرایشگرتان بروید و آرایش روز عروسی تان را امتحان کنید.

آمادگی تجدید آرایش را داشته باشید
آنجلینا:از ساقدوش تان بخواهید یک کرم پودر و رژ لب همراه اش داشته باشد تا هر وقت گریه کردید بتوانید آرایش تان را تجدید کنید.

 

منبع : namnak





:: بازدید از این مطلب : 581
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: