متن اهنگ محسن ابراهیم زاده به نام مرور خاطرات
نوشته شده توسط : علی

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام مرور خاطرات

Download Music Mohsen Ebrahimzadeh – Morore Khaterat

ترانه سرا و آهنگساز: محسن ابراهیم زاده ، تنظیم کننده: شهاب اکبری

در این لحظه ، آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی محسن ابراهیم زاده به نام مرور خاطرات را با لینک مستقیم و دو کیفیت عالی همراه با متن ترانه از سایت بیست موزیک دانلود نمایید.

دانلود آهنگ مرور خاطرات محسن ابراهیم زاده

متن آهنگ مرور خاطرات محسن ابراهیم زاده

♩─♯─♯─♬♫●♫♬─♯─♯─♩

توی تک تک لحظه هام به فکرتم عزیزم
نذار همه دردامو من تو خودم بریزم … ♯
پای همه رفتارات اون کارات آخه من موندم
خوب گوش بکن این دفعه این آهنگو واسه تو خوندم … ♯
♪♩———♪♫●♫♪–—–♩♪
تک و تنها توی این اتاق من حوصلم هی سر میره … ♯
دستام بی اختیار هی سمت این گوشی میره … ♯
میدونی بعد تو من بدون تو صد بار مردم
آخه این همه راه رو واسه چشمات بگو کی میره … ♯
♪♩———♪♫●♫♪–—–♩♪
شبا با مرور خاطرات تو صبح میشه … ♯
از این علاقه مگه سر سوزنی کم میشه … ♯
از وقتی رفتی تنهایی واسه من بی حد شد
چی شد این آدم ساده تو دل تو مرتد شد … ♯

دانلود آهنگ جدید مرور خاطرات با متن آهنگ و لینک مستقیم

شبا با مرور خاطرات تو صبح میشه
از این علاقه مگه سر سوزنی کم میشه
از وقتی رفتی تنهایی واسه من بی حد شد … ♯
چی شد این آدم ساده تو دل تو مرتد شد … ♯
♪♩———♪♫●♫♪–—–♩♪
تک و تنها توی این اتاق من حوصلم هی سر میره … ♯
دستام بی اختیار هی سمت این گوشی میره … ♯
میدونی بعد تو من بدون تو صد بار مردم
آخه این همه راه رو واسه چشمات بگو کی میره
♪♩———♪♫●♫♪–—–♩♪
شبا با مرور خاطرات تو صبح میشه … ♯
از این علاقه مگه سر سوزنی کم میشه
از وقتی رفتی تنهایی واسه من بی حد شد … ♯
چی شد این آدم ساده تو دل تو مرتد شد
♪♩———♪♫●♫♪–—–♩♪
شبا با مرور خاطرات تو صبح میشه … ♯
از این علاقه مگه سر سوزنی کم میشه … ♯
از وقتی رفتی تنهایی واسه من بی حد شد
چی شد این آدم ساده تو دل تو مرتد شد

♩─♯─♯─♬♫●♫♬─♯─♯─♩





:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: